DZIENNIK ELEKTRONICZNY
Rodzice, którzy dostarczyli informcję zwrotną z adresem e-mail mogą logować się już do dziennika elektronicznego. Poniżej umieszczamy instrukcję:
Jak aktywować konto w dzienniku elektronicznym?
Pierwsze zalogowanie do systemu:
1. Uruchom przeglądarkę internetową i wpisz adres
https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminatrabkiwielkie
2. Na wyświetlonej stronie głównej kliknij przycisk Zaloguj się
3. Kliknij przycisk Załóż konto
4. Na stronie tworzenia konta wprowadź adres e-mail, który podałeś wychowawcy, klikinij w okienku "nie jestem robotem", a następnie wciśnij przycisk Wyślij wiadomość
5. Odbierz wiadomość w swojej poczcie elektronicznej i kliknij link podany w treści, aby nadać własne hasło
6. W oknie "Aktywacja konta" wprowadź hasło, którego będziesz używał logując się do dziennika elektronicznego (program podpowie Ci jakie warunki musi spełniać hasło). Po wpisaniu takiego samego hasła w obu polach, kliknij Ustaw nowe hasło
7. Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła
8. Przeglądaj informacje o swoim dziecku, otwierając poszczególne zakładki. Informacje na temat poruszania się w programie znajdziesz w zakładce Pomoc