Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie

WYCIECZKA DO WARSZAWY

Utworzono dnia 02.10.2018

W dniach 19-21 września 2018 roku uczniowie z klas V-VIII wraz z opiekunami pojechali na wycieczkę do Warszawy. Wyjazd z Czerniewa o 7 rano odbył się w towarzystwie rodziców, nauczycieli oraz Pani Dyrektor.

Droga przebiegła spokojnie i około 13.00 byliśmy już w Pałacu Jana III Sobieskiego  w Wilanowie. Po zwiedzaniu tego pięknego i urokliwego miejsca przyszedł czas na przepyszny obiad i zakwaterowanie w hotelu. Pomimo zmęczenia, mieliśmy jeszcze siły na wieczorny spacer, oraz dyskotekową integrację.

Kolejny dzień rozpoczął się bardzo szybko od śniadania, po którym wyruszyliśmy na zwiedzanie  Łazienek Królewskich i  pomnika Fryderyka Chopina. Następnym punktem na trasie wycieczki było Centrum Nauki Kopernik, które okazało się bardzo interesującym i rozwijającym miejscem.  Spędziliśmy tam kreatywnie kilka godzin i przez Ogrody Biblioteki Uniwersyteckiej udaliśmy  się na PGE Narodowy, aby zwiedzić stadion, szatnie piłkarskie, centrum konferencyjne oraz punkt widokowy.

Ostatni dzień pobytu w Warszawie zakończyliśmy spacerem po Starym Mieście oraz komnatach Zamku Królewskiego. Po zwiedzaniu starówki przyszedł czas na powrót do domu. Zmęczeni, lecz zadowoleni, bezpiecznie wróciliśmy do domu.